Navigace

Obsah

Veřejný závazek

Základní zásady poskytování sociálních služeb

 

  • Individuální přístup 
    Všichni pracovníci DSR přistupují ke každému klientovi individuálně s ohledem na jeho přání, potřeby, rozhodnutí a jedinečnou osobnost.

 

  • Partnerství 
    Všichni pracovníci DSR poskytují službu v partnerském vztahu prostřednictvím rovného postavení klienta a pracovníka. Tento vztah je založen na vzájemné důvěře, toleranci a respektu.

 

  • Odpovědnost 
    Všichni pracovníci DSR mají odpovědnost za své jednání a jednají vždy ve prospěch klienta. Své pracovní úsilí vynakládají tak, aby poskytovali kvalitní službu.

 

  • Mlčenlivost
    Všichni pracovníci DSR jsou vázáni mlčenlivostí.

 

  • Nabídka - poptávka
    Při plánování a nabídce volnočasových aktivit vycházíme i z poptávky ze strany klientů.